Skiweek Åre är det årligen återkommande evenemanget där studenterna får en välbehövlig paus från studierna för att istället ge sig ut i backarna och uppleva en vecka fylld med skid- och brädåkning, aktiviteter och events.
Under Skiweek hade studenterna möjlighet att besöka Gainomax’s populära proteinbar, en perfekt plats för att ladda om med smaksatta återhämtningsdrycker. Här kunde man också mingla, delta i tävlingar som dragkampen, där vinnaren belönades med ett exklusivt VIP-bord på kvällens afterski – en stor favorit bland deltagarna!
Produktionslösningarna bakom Skiweek Åre levererades av BrandEcho i samarbete med Sture som producerande partner. Vi satte upp en imponerande pop-up bar, designad för att skapa den bästa möjliga upplevelsen för både deltagare och personal. Vår lösning inkluderade fullutrustade kylar för att hålla dryckerna kalla, infravärmare för att hålla personalen bekväm även under kalla kvällar, samt tryckta stolar och all dekor som behövdes för att skapa en visuell och funktionell miljö.
Resultatet? En komplett, sömlös produktion som inte bara mötte men överträffade förväntningarna.
Kort info
Pop Up Marketing
Pop-up marketing är en tillfällig och kreativ marknadsföringsstrategi där varumärken skapar unika, temporära upplevelser eller försäljningsställen för att engagera kunder direkt. Målet är att överraska och skapa buzz genom att vara närvarande på oväntade platser eller vid specifika evenemang, vilket stärker varumärkets synlighet och skapar minnesvärda upplevelser.